KATEGÓRIE:

Doplnkové krmivo pre psy s prebiotikom a vlákninou

Hmotnosť 0.5 kg

25.10

PRO-FIBRE je doplnkové krmivo pre psy s prebiotikom a vlákninou, vo forme chutných peliet.
PRO-FIBRE je chutné doplnkové krmivo na kontinuálne použitie u psov.
PRO-FIBRE je dodatočným zdrojom hrubej vlákniny a prospešnej mikrofl óry osídľujúcej zažívací trakt.
PRO-FIBRE je vhodný po liečbe antibiotikami, po chorobách a operačných zásahoch na tráviacom trakte.
PRO-FIBRE je špeciálne vhodný pre psy, ktoré trpia:
• Diabetes Mellitus
• kolitis
• obstipácia
• hnačky
• opakované zápaly análnych žliaz
• poruchy motility žalúdka
• rakovina hrubého čreva
• hyperlipidémia

Dávkovanie: psy do 5kg – ½ odmerky (5g) denne; psy 5-20kg – 1 odmerka (10g) denne; psy 20-35kg – 2 odmerky (20g) denne; psy nad 35kg – 3 odmerky (30g) denne

Zloženie: pšenica, lucerna, cukrová repa, psyllium, pšeničné otruby, lignocelulóza, ľanové semienko, Preplex – prebiotikum (FOS)

Ostatné ingrediencie: Enterococcus faecium (NCIMB 10415) E1707 1×1010 CFU/kg, kaolín, Preplex prebiotikum – arabská guma

Skladovanie: Skladujte na suchom a čistom mieste, nevystavujte priamemu slnečnému žiareniu.

Balenie: 500g

KATEGÓRIE:

FILTROVAŤ PODĽA ZNAČKY:

FILTROVAŤ PODĽA ZVIERAŤA:

Protexin Pro-Fibre 500g

Doplnkové krmivo pre psy s prebiotikom a vlákninou

Hmotnosť 0.5 kg

25.10

PRO-FIBRE je chutné doplnkové krmivo na kontinuálne použitie u psov.
PRO-FIBRE je špeciálne vhodný pre psy, ktoré trpia:
• Diabetes Mellitus
• kolitis